Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht Boek Foppen vissen in 400 jaar geschiedenis

  • Foppen

    Graag zou ik in het bezit willen komen van het Boek Foppen vissen in 400 jaar geschiedenis van Herma C. Geukes Foppen.

    tegen een geringe vergoeding. 06-41856463

  • Gerrit Post

    Als directe afstammeling der Foppens wens ik gaarne in het bezit te komen van het boek:

    Foppen vissen in 400 jaar familiegeschiedenis.

    Met vriendelijke groeten,

    Gerrit Post,

    Biltweg 5,

    8043 PC Zwolle.

  • Gerrit Post

    Zou gaarne in het bezit komen van het boek “Foppen vissen in 400 jaar familiegeschiedenis”

    dat in 1999 is verschenen.

    Kunt u mij helpen?

    Met vr. groet,

    Gerrit Post.

    (2e verzoek)

  • j.foppen

    Ik zoek ook al een jaar naar het boek over de fam. foppen.

    Kan het nergens vinden, bij de drukker is hij uitverkocht, maar misschien dat er meer mensen zijn die het ook graag willen hebben, kunnen we het misschien laten herdrukken.

    Heb het overal gezocht bv. dede Slegte, Boekwinkeltjes enz. enz.

    Bj de bied lenen ze het niet meer uit.

    Jenny Foppen.

  • jenny foppen

    Hier een tweede bericht van mij over het boek fam. Foppen 400 jaar vissen.

    Ik heb de uitgever gemaild, en daar kreeg ik als antwoord dat ik 20 mensen moest hebben die het boek ook willen, dan wordt het hergedrukt.

    .

    Jenny Foppen.

  • Gerrit Foppen

    Goedendag Jenny, Ik doe graag mee als een van de 20, echter wat zijn de aankoopprijs? Groet, Gerrit Foppen

  • Jan

    Hallo,

    Ik weet niet of dit nog actueel is, maar anders zou ik ook graag de prijs van het boek (herdruk) willen weten.

  • Jan

    Hallo,

    Zou het op prijs stellen om in contact met je te komen Jenny Foppen, want er is serieuze belangstelling voor dit boek.

    Daarom hier maar mijn mail-adres: viermaalja (at) hotmail.com waarbij je dus (at) moet veranderen in apestaartje , dit in verband met spam.

    Ik hoor graag van je (zet als onderwerp 400 jaar vissen, weet ik dat het goed is). Bedankt alvast !

    groetjes,

    Jan

  • Janny Timisela-Moesker

    Leuk om te zien dat jullie ook het zelfde boek zoeken.

    Maar ja daar is het nog niet mee gevonden.

    Wij wonen in Amsterdam maar zijn nu voor een week in Hardewijk.

    Maar mijn moeder is een Foppen en nu 84 jaar komt uit Hardewijk en ook haar familie.

    De reden dat wij het boek zoeken is dat er wat geschreven staat over haar en haar familie.

    Wij zoeken verder en als we wat vinden en we kunnen lief hebbers bereiken per mail dan doen wij dat.

    Groetjes,

    Janny Timisela-Moesker ………..Foppen

  • jannyTimisela Moesker- Foppen

    Graag wil ik ook een van die 20 zijn zodat de uitgever het boek op nieuw zou willen afdrukken.

    Mijn email adres staat in mijn vorige bericht.